Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Tortos 10 Heroic ...
2018 jan. 24

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid negyedik bossa Tortos ,a hatalmasra nőtt kristály teknős 319 Milla HP-val.


Közel egy évezreden át kis mennyiségű Mogu hús-formáló mágia beivódott a Thunder King palotája alatti barlangokba A sötét energiák megferőztek egyet, a barlangan őshonos sárkány-teknősök közül, ezzel beleolvasztva azt a körülötte lévő kristályos falakba. Ez a lény, mely hús és szikla keveréke mára már Tortosként ismert és azóta is a barlang ásványain él, melyektől hatalmasra nőtt.


Setup:

2 Tank

2 Healer

6 DPS

 

 

Tortos

   

Call of Tortos: Tortos üvölt, ezzel 3 teknőst hív maga segítségül.

 

Furious Stone Breath: 350.000 Nature damaget okoz mindenkinek 0.5 másodpercenként 4.5 másodpercen keresztül. Tortosnak 100 Ragere van szüksége a castolás elkezdéséhez.

   

Growing Fury: Tortos 10 Raget kap, ha nincs senki a közvetlen közelében.

 

Rockfall: időnként cseppkő esik le a plafonról, ez 515.000 Nature damaget okoz a becsapódás 5 yardos körzetében és 81.000 Nature damaget mindenkinek 20 yardon belül.

   

Quake Stomp: Tortos dobbant, ez 1 másodpercre stunnol minden playert és a maximális életük 100%-ának megfelelő Physical damaget okoz nekik. A dobbantás után 8 másodpercig gyakrabban lesz Rockfall.

   

Snapping Bite: Tortos periodikus támadása, ez 708.749 Physical damaget okoz az aktuális célpontjának.

Whirl Turtle: a pörgő teknős

   

Spinning Shell: a teknősök össze-vissza pattognak pörgés közben a teremben. Bárki aki 5 yardnál közelebb kerül 250.000 Physical damaget kap és hátrébb repül.

   

Shell Block: kis HP-n a teknős leáll és immunis lesz minden damagere. Ebben az álapotában aki közel megy hozzá, annak felvillan egy + gomb, emivel elrúghatja.

   

Kick Shell: az inkatívvá vált Whirl Turtlet melee rangeből el lehet rúgni. A teknős várható útvonalát egy zöld nyíl mutatja (kellő közelségből).

   

Shell Concussion: a kilőtt teknős megszakít minden útjába kerülő ellenséget és 50%-kal növeli az őket ért damaget 15 secre..

Vampirit Bat : periodikusan lehívott kis kupac denevér.

   

Drain the Weak: a denevérek passzív képessége, ha 550.000 hp alatti playert üt meg, visszahealeli magát (a damage 25%-át kapja vissza healben).

 

 

Tortos

   

Cristal Shell: Ezek a termben lévő kristályok. Ezek a kristály akkor aktivizálódnak, ha megütik, ekkor a támadó egy buffot (pajzsot) kap, mely blokkol minden bejövő sebzést (healt is beleértve) a játékos maximális életének 15%-ig. Ebből adódóan a buffolt ember HP-ját nem lehet felhúzni, azon a HPn marad amikor a pajzsot megkapta. Ha a buffolt játékos healelik, akkor a pajzs erősödik, mely az adott ember maximális életének legfeljebb 75%-ig növelhető. A buff leesik ha nem kap sebzést.

 

 

A fight a normál módjához képest csak két dologban tér el, a termben lesznek kristályok ( Cristal Shell ) ami egy buff formályában durva védelmet ad, és a megváltozott damageval bíró Quake Stomp, ami nem kis egyszerűséggel egy buff nélküli embert kihitel.

Stratgiát a normál módon toljuk, a megnövekedett sebzés figyelembe vételével.

A változás az, hogy heroic módban gyakorlatilag hitel Torotos dobbantása ( Quake Stomp ) ilyenkor kell kihasználni a Cristal Shell pajzsa nyujtott védelmet. Ezt úgy tudjuk elérni, hogy amire jön a stromp addigra mindenkinek buffal kell rendelkeznie, tehát a dobbantás előtt első feladatunk egy kristály álltal addot pajzs beszerzése, de mindenképpen csak magas HP-val tegyük ezt, ha valaki low HP-n van, akkor előtte várjunk amíg felhúzzák a healerek. Tehát nincs más dolgunk mint ránézni hogy full HP-n legyünk és az terem oldalán elszórtan elhelyezkedő kristályba bármivel belesebezni, ez már elég ahhoz, hogy megkapjuk a védelmet nyújtó buffot, és ha lehetőségünk is engedi áljunk bele egy healkörbe mert már az is eleget stackel a pajzsunk nagyságán! Természetesen a plafonról leeső csepköveket itt is kerülni kell!

Healeknek ilyenkor első feladata az hogy figyeljék azt, hogy a buffot felvennni készülő emberkék max. HP-n legyenek, és utána a buffolt játékosokat healeljék, ezáltal a pajzs kapacitását maximumra növeljék.

Tankoknak feltétlen fontos hogy mihamarabb felvegyenek egy pajzsot (lehetőleg mindig max HP-n) mert ők kifelyezetten nagy sebzésnek vannak kitéve hiszen az addok ( Vampirit Bat ) is gyepálják őket, ezért nekik erre is jobban kell figyelni ne essen le a buffjuk.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016